Son teknoloji ekipmanlarla donattığımız kliniğimizde sunduğumuz yenilikçi çözümler sizleri bekliyor.
Cumartesi - Pazar: 10:00 - 18:00

Lingual Ortodonti – Görünmeyen Diş Teli

Lingual Ortodonti - Görünmeyen Diş Teli

lingual ortodonti görünmez diş teli

Lingual Ortodontik Görünmeyen diş teli) Tedavi

Lingual ortodonti (görünmeyen diş teli), dişlerdeki bozukluk ve çarpıklıkları düzeltmek için kullanılan ortodontik malzemelerin (teller, braketler) kişiye özel hazırlanarak, dişlerin ön tarafına değil, dil tarafından, yani dişlerin arka yüzüne takılarak uygulanmasıdır.

Kişisin Yaşına, Yüz Şekline ve Gülüşüne Uygun Tasarım

Tedavi süresi standart diş telleriyle ayni olan lingual ortodontide, dile temas yüzünden 1-2 haftalık aşınma süreci yaşansa da bu, oldukça konforlu bir tedavi yöntemidir. Lingual ortodontik tedavi yönteminde diş telleri kişinin yaşına, yüz şekline ve gülüşüne özel üretilmektedir. Metal diş tellerindeki gibi diş üzerinde braketlerin ve arka tellerinin olmaması sebebiyle tercih nedenidir.

Diş Teli ve Braket Kullanmadan Diş Düzeltme Yöntemi:

Şeffaf Plak Tedavisi

Bu tedavide, diş teli ve braket kullanılmadan, yalnızca dişlerin istenen konuma gelmesini sağlayan şeffaf plaklardan yardım alınır. Şeffaf plak uygulamasıyla, dişlerdeki çarpıklık, sıkışıklık, seyreklik ve konumlanma bozuklukları tedavi edilir. Hasta bu plakları isterse yemek yemeden, dişlerini fırçalamadan ya da diş ipi kullanmadan önce kolayca çıkarıp takabilir. Son yıllarda şeffaf plak tedavisinde kaydedilen teknolojik gelişmeler sayesinde braketler kadar iyi sonuç veren tedaviler gerçekleştirilmektedir.